Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Emma's Keukentje. Meer weten? Ontdek meer
Anne
26 jun 2026 om 19:37
Heerlijk eten. Bezorging wat langer, heel begrijpelijk, door de hitte. Bestelling niet compleet, volgende keer beter.
Berna
25 jun 2026 om 17:16
Er ontbrak eten en kwam 1 uur te laat
Barbara
24 jun 2026 om 21:04
We hebben 2.5 uur gewacht op de bestelling, en zijn meerdere keren verkeerd geïnformeerd over de bezorging.
damian
22 jun 2026 om 21:59
Moest 3uur lang wachte op me eten omdat de bezorger naar de winkel was gegaan wat de f en ik heb ook nog eens het verkeerde eten gekregen helemaal klaar mee.
JJ
22 jun 2026 om 19:58
Er is niets bezorgd. Ik wil graag mijn geld terug.
Roos
21 jun 2026 om 21:54
Zoals altijd ontzettend lekker, zal er blijven bestellen Toppers
Lynette
21 jun 2026 om 20:32
3 uur wachten is gewoon te lang. Er zou teminste gebeld kunnen worden dat het langer gaat duren. Ik bestel hier vaker maar helaas is de kwaliteit soms heel goed en ander keren is dat zelfde gerecht heel teleurstellend. Ik zal hier niet meer bestellen.
Alisha
14 jun 2026 om 22:05
Friet was koud. Saté overdreven zoutig. Smaak van bbq vlees was altijd top, maar valt erg tegen laatste jaar.
Marjan
14 jun 2026 om 20:08
Heerlijk gegeten, was ook mooi op tijd bezorgd, ondanks dat het een zondag is
Tsjerk
10 jun 2026 om 20:10
ik heb weer zitten genieten, het was weer uit de kunst.
Zoë
8 jun 2026 om 9:51
Zoooo lekker! En een goede portie! Voor ons de lekkerste Surinamer in de wijde omgeving!
Boris
5 jun 2026 om 21:19
De extra groentes die ik had besteld zaten niet bij de bezorging